Mladí slánští hokejisté hrají v kampani na podporu hodnot ve sportu

Redakce - 03.05.2024
Kategorie: Sport

Mladí hokejisté ze Slaného si zahráli ve spotu ke kampani „Tak určitě!“, která aktuálně běží na obrazovkách České televize. Jejím cílem je podpořit pozitivní hodnoty ve sportu skrze videa s humornou nadsázkou. 

Na obrazovkách několika kanálů České televize je nyní možné vidět novou kampaň s názvem „Tak určitě!“ podporující pozitivní hodnoty ve sportu. V jednom z krátkých spotů si kromě profesionálních herců zahráli také slánští hokejisté z kategorie mladších žáků.

Děj spotu s podtitulem Rodič a trenér zobrazuje přátelský zápas mezi mladými hokejisty, který narušuje příliš ambiciózní tatínek jednoho z hráčů. Ten stojí spolu s dalším mužem jenom kousek od střídačky, aby podle svých slov „viděl pod ruce trenérovi a mohl ho kontrolovat“. Ve vyvrcholení spotu ale zjistí, že nový trenér jeho syna stojí přímo vedle něj a žádnou kontrolu rozhodně potřebovat nebude, protože moc dobře ví, na jakou pozici v týmu se hráči hodí.

Kampaňové video tak v humorné nadsázce zobrazuje nepříjemný fenomén, kdy názorové nesoulady mezi rodiči a trenérem nebo dokonce vzájemné podrývání autority mohou nepříznivě ovlivňovat mladé hokejisty a jejich psychiku. Spot má připomenout, že vzájemný respekt a spolupráce rodičů, trenéra a hráčů jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného tréninku.

Hlavní autorskou trojící všech spotů v rámci kampaně „Tak určitě!“ je scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc, kteří se podíleli například i na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna.

Hokej i sport jako takový jsou mi blízké a jsem velmi rád, že jsem se mohl podílet na realizaci spotů pro kampaň „Tak určitě!“. Jako otec tří synů jsem v tomto konkrétním spotu využil své zkušenosti z rodičovské lajny, takže o to je klip autentičtější. Natáčení s mladými hokejisty ze Slaného jsme si všichni moc užili, kluci na ledě podávali opravdu skvělý výkon a doufám, že se i dobře bavili,“ uvedl scénárista minipříběhů Petr Kolečko, který spolupracoval mimo jiných i na projektech ze sportovního prostředí Okresní přebor, Vyšehrad či zmíněná Lajna.

kampaň vznikla ve spolupráci s Českou televizí, Českým Hokejovým Svazem a společností Kaufland, která dlouhodobě podporuje český hokej skrze všechny kategorie od mládeže, univerzitního hokeje, ženského hokeje, parahokeje až po mužskou reprezentaci. Založila i vlastní Školu hokejových talentů na rozvoj mládežnického hokeje a celého hokejového prostředí.

Spot je vysílán na kanálech ČT, ČT sport a ČT 😀 od druhé půlky dubna do konce května 2024.

 

Zdroj obr.: Kaufland Česká republika v.o.s.